فروش بهترین یخچال داروخانه ای

مهمترین تجهیزات اشپزخانه شامل چه چیز هایی می شود

از تجهیزات مهم داروخانه میتوان به یخچال داروخانه که جز یخچال  صنعتی محسوب می شوند اشاره کرد. از تجهیزاتی مهمی که باید در هر داروخانه ای وجود داشته باشد، یخچال آزمایشگاهی می باشد.چرا که در این یخچال ها برای مصارف پزشکی،داروخانه، مراکز درمانی استفاده می شود هیچ گونه نمایشگر تبلیغاتی روی آن ها وجود ندارد. شیشه های این یخچال  دارای شیشه سکوریت بوده پس امکان شکسته شدن این شیشه ها به حداقل می رسد و دارای درهای دو جداره می باشد،که مانع از خروج گاز سرد از درون یخچال میشود و از اتلاف انرژی جلوگیری می کنند.داروها را درون این یخچال ها باید در رنج دمایی مناسب قرار بگیرد تا مانع از فاسد شدن آن ها شویم.

 

یخچال دودرب مخصوص دارو

  


یخچال های ایستاده داروخانه ای و آزمایشگاهی


یکی از تجهیزات مهم در صنعت پزشکی یخچال های مخصوص داروخانه می باشد. این مدل برای نگهداری کارها و نمونه های آزمایشگاهی و دارو ها مناسب هستند زیرا بعضی از نمونه ها و داروها باید در دمای خاصی نگهداری شوند به همین علت احتیاج است که آن را داخل یخچال قرار بدهند.

یخچال داروخانه دودرب


این یخچال ها در مراکز درمانی،کلینیک ها،بیمارستان ها،آزمایشگاه ها و داروخانه ها مورد استفاده قرار می گیرند.
یخچال های ایستاده  آزمایشگاهی و داروخانه ای در ابعاد مختلف با طول 115، 120،و 60 و 70 سانتی متر تولید می شوند.

ویژگی های یخچال داروخانه


سیستم خنک کننده ی یخچال داروخانه ای یا آزمایشگاهی به صورت گردش هوای جاری است.جنس بدنه خارجی یخچال ورقه گالوانیزه با پوشش رنگ الکترواستاتیک است‌. جنس درب آن آلومینیومی سنگین است و تعداد طبقات آن به خاطر مصارف پزشکی 3 تا 5 طبقه می باشد.دارای قفل درب بوده و نوع ترموستات آن نیز مکانیکی است.

 

یخچال داروخانه ای کلین روم

یخچال داروخانه استیل

 

یخچال تکدرب داروخانه ای کینو

 

 

یخچال تکدرب بیمارستانی کینو

 

صنایع برودتی زئوس تولید کننده و ارائه دهنده انواع یخچال صنعتی به قیمت درب کارخانه با بهترین کیفیت می باشد. شما مستوانید برای کسب اطلاعات بیشترو  قیمت محصول با کارشناسان فروش مجموعه ما تماس بگیرید. تمامی محصولات مجموعه برودتی زئوس دارای گارانتی و خدمات پس از فروش می باشد.

منبع:

https://zeusboroodat.com/product/84/%DB%8C%D8%AE%DA%86%D8%A7%D9%84-%D8%AF%D8%A7%D8%B1%D9%88%D8%AE%D8%A7%D9%86%D9%87-%D8%A7%DB%8C

نظرات 2 + ارسال نظر

یخچال ایستاده داروخانه
یخچال دارویی

یکی از تجهیزات مهم در صنعت پزشکی یخچال ایستاده می باشد. یخچال صنعتی کاربرد های متفاوتی دارند و در مکان هایی ازجمله داروخانه ها، آزمایشگاه ها سوپرمارکت ها و رستوران ها استفاده می شود. یخچال داروخانه ای یا یخچال دارویی را در بیمارستان ها و مراکز درمانی بهداشتی می توان استفاده کرد.از یخچال داروخانه برای نگه داری داروهایی که باید در محدوده دمایی خاصی باشد استفاده می کنند.از ویژگی های این نوع یخچال می توان به توزیع دمای یکسان و نشان دادن دما در حداقل و حداکثر درجه اشاره کرد.

یخچال داروخانه چیست
یخچال داروخانه به صورت یخچال ایستاده و در دو حالت تک درب و دو درب تولید می شود.از آن جایی که برخی داروها باید در دمای خاصی باشند یخچال داروخانه دارای نشانگر دما بوده، می توان دما را در درجه ی دلخواه تنظیم نموده و به راحتی قابل رویت می باشد. با تعبیه ی سنسور هوشمند بر روی یخچال داروخانه، در صورت قطعی برق ویا اختلال در دمای تنظیم شده، از طریق ارسال پیامک به کاربر تعریف شده هشدار داده می شود.
درب یخچال ایستاده داروخانه از شیشه ی سکوریت دوجداره ساخته شده است تا از هدر رفتن دمای داخلی یخچال جلوگیری شود. این یخچال ها دارای ۵ طبقه ی قابل جابه جایی بوده و همراه قفل و کلید تولید می شوند.از یخچال داروخانه ای در داروخانه، مراکز درمانی و بهداشت، بیمارستان، کلینیک وهمچنین به عنوان یخچال بیمارستانی استفاده می شود. یخچال آزمایشگاهی با توزیع یکسان دما و نشان دادن حداقل و حداکثر دما در روز، داری پنل دیجیتال قابلیت تنظیم دما از راه دور را داراست. دیگر ویژگی های این محصول با شرح زیر می باشد.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد